Whity Beetle "Special Edition" 2007
- rote Zora
Whity Beetle "Special Edition" 2007
VW Special Edition
For 2007, Volkswagen will offer a lineup of special edition models with unique characteristics to create excitement in showrooms and individuality among owners. The Wolfsburg Edition Jetta, Fahrenheit GTI, Fahrenheit GLI and Triple White New Beetle convertible will build on the already great features of the standard versions of these models, with elements and design cues exclusive to these special editions.
The Triple White New Beetle convertible offers a new color combination that has strong ties to the legendary original Beetle. With Campanella white exterior, white interior and a white convertible roof boot, the Triple White is available with automatic transmission for $25,990. Each of these 3,000 special editions also offers 17-inch alloy wheels, a three-spoke leather wrapped steering wheel, white leatherette seats, white leatherette center armrest, black carpeting, floor mats and door panels, and SIRIUS Satellite Radio.
Quelle: autospies.com
For 2007, Volkswagen will offer a lineup of special edition models with unique characteristics to create excitement in showrooms and individuality among owners. The Wolfsburg Edition Jetta, Fahrenheit GTI, Fahrenheit GLI and Triple White New Beetle convertible will build on the already great features of the standard versions of these models, with elements and design cues exclusive to these special editions.
The Triple White New Beetle convertible offers a new color combination that has strong ties to the legendary original Beetle. With Campanella white exterior, white interior and a white convertible roof boot, the Triple White is available with automatic transmission for $25,990. Each of these 3,000 special editions also offers 17-inch alloy wheels, a three-spoke leather wrapped steering wheel, white leatherette seats, white leatherette center armrest, black carpeting, floor mats and door panels, and SIRIUS Satellite Radio.
Quelle: autospies.com
Zuletzt geändert von rote Zora am Montag 9. Oktober 2006, 11:06, insgesamt 1-mal geändert.
Ein runder Gruß
Sylvia
BeetleFun.de - Die menschliche Seite für den New Beetle

Sylvia
BeetleFun.de - Die menschliche Seite für den New Beetle
Auch schon mal dagewesen als Käfer Cabrio,
die Nordstadt-Cabrios waren auch komplett weiss, und vom ersten Golf-Cabrio gab es auch eine weiße Sonderserie.
die Nordstadt-Cabrios waren auch komplett weiss, und vom ersten Golf-Cabrio gab es auch eine weiße Sonderserie.
Mit kugeligen Grüßen
Klaus Peter
If it has tits or wheels, it's gonna give you problems...
Ich bin auf der Welt, um so zu sein wie ich bin und nicht, wie andere mich gerne hätten.
Klaus Peter
Ich bin auf der Welt, um so zu sein wie ich bin und nicht, wie andere mich gerne hätten.
- Highlander
tolle Aussichten.....
chilli hat geschrieben:Super schön![]()
aber mega empfindlich da sieht man ja jeden FliegenschißRapskäfer, Blütenpollen ect. und für Jungs mit Dreckpfoten auf keinen Fall zu empfehlen!!
.....escht schön, aber von wegen "für Jungs mit Dreckpfoten auf keinen Fall zu empfehlen!!"
UND was ist mit Frauen und Ihren laaaaaangen Fingernägel, ich denke da an meine Beifahrerseite, Türgriff, Stoff etc

Bei mir ist die Beschichtung fahrerseitig noch dran

- klaus peter
- schepperliese
- klaus peter
- klaus peter
Klaus Peter hat geschrieben:Was ist das denn für ein Huckel auf dem Armaturenbrett?
????? SIRIUS Satellite Radio.????? ob es das ist....
Mit kugeligen Grüßen
Klaus Peter
Klaus Peter